The Rising Storm
S7, E13: When a massive mid-winter storm tears across Alaska, Marty pushes his machine to the limit. Morgan and Margaret race to make the cut before the snow hits, as Eustace revives a lucrative business venture. Jason discovers a hidden bladesmith's bounty.