The Roomate Transmorgrification
S4, E24: Bernadette receives her PhD and the gang begin to tease Wolowitz for being the only one among them who isn't a doctor. Meanwhile, Koothrappali becomes Sheldon's new flatmate after hearing Leonard and Priya engaging in a "Star Trek" bedroom fantasy.