The Rubicon
S1, E9: Martian buys time with a crystal ball bluff to Langley; Blair and Owen hunt out a White Rabbit; Osman raises the stakes; Henry tasks Dr. Blake with an urgent assessment; Danny crosses the Rubicon; with a green light from Bosko, a trap is sprung.