The Rules
S3, E11: A priest receives death threats from a local drug kingpin after preaching on the streets, and the situation becomes even more perilous when he is the victim of a drive-by shooting. During the investigation, Andy and Nick learn he has a surprising connection with one member of the crime boss's crew. Elsewhere, Dov's blossoming relationship takes an unexpected turn.