The Russian Rocket Reaction
S5, E5: Sheldon's old nemesis, WIL WHEATON (guest starring as Himself), returns and invites everyone to a housewarming party. Sheldon threatens to "defriend" Leonard if he attends. But when he hears that BRENT SPINER (guest starring as Himself), the actor who played Commander Data, will be there, Sheldon decides to go to the party after all… only to discover new levels of treachery. Meanwhile, Howard gets an out-of-this-world opportunity that Bernadette reacts to strongly.