The Sales Call Sublimation
S9, E12: Leonard agrees to meet with a psychiatrist on Penny's behalf, Sheldon and Koothrappali work together on an astronomical discovery, and Wolowitz and Bernadette struggle with their emotions when Stuart moves out.