The Same Deep Water as You
S4, E1: In the fourth season premiere, the aftermath of the post-wedding car accident unfolds. While Haley is deeply affected by Nathan's attempt to rescue his uncle Cooper and Rachel Gattina from the underwater wreck, Brooke confronts Lucas with her true feelings, and Peyton makes a startling discovery. Also, pressured by the thought that someone knows he killed his brother, Dan assaults Deb.