The Search
S7, E15: An emergency with CeCe forces Jim to abandon Michael at a gas station without his phone or wallet and Holly, Erin, and Dwight scour Scranton to find him. Elsewhere, Gabe becomes offended when submissions to caption Pam's latest work of art insult Sabre.