The Seminar
S7, E14: Andy hopes to make some sales by hosting a business seminar, and one attendee makes Jim very uncomfortable. Meanwhile, Michael tries to get a dejected Holly back into the improv spirit, and Erin's frustrated at her inability to beat Gabe at Scrabble.