Lord El-Melloi II's Case Files Grace note The Seven Stars and the Eternal Cage
S1, E3: Melvin and Reines raise the difficult issue of a former student of Lord El-Melloi II, Gray and Lord El-Melloi going to visit the estate of the former student's family.