The Shadow of Projekt Athena
S1, E9: Danny and Lexi look for a famed Nazi hunter whose research leads them to Montreal, where they believe Nazis who escaped with Cleopatra may still be alive and hiding. Tensions come to a head between Fabi and Gwen.