The Snapshot
S3, E16: The Farmer wants a family photo and instructs Bitzer to gather all the animals together. Getting them all to stand still at the same time is more than they can manage and Shaun discovers he's cut out of the shot. Bitzer can't bear to have his friend left out, so the pair set out to find a solution.