Gosick The Souls of the Dead Raise the Sunken Ship
S1, E2: When Kujo, Victorique and the other guests succumb to a drugged dinner, they begin to suspect someone seeks revenge for the tragic events of ten years earlier aboard the same mysterious ship, The Queen Berry; one by one, the guests begin to die.