The Source in the Sludge
S9, E16: When a CIA informant is found murdered, Booth and CIA Agent Danny Beck must work together to track down an Afghani terrorist. Meanwhile, Brennan wants to work more closely with Booth in the field, and the duo must confront the implications of what that means to their family.