The Speed of Time
S1, E11: Hero and Medea are trapped in the Throne Room by the freezing cold and Hero has a vision from Mother Gaia. Hero needs Daedalus’ and Medea’s help to get to the door of Olympus. Medea insists that Oracle also is crucial to the journey but when they find her, Hero is confronted with his final sacrifice.