The Spoil
S2, E8: As he and Winona struggle to keep the evidence theft from being exposed, Raylan (Timothy Olyphant) is assigned to protect coal company VP Carol Johnson (guest star Rebecca Creskoff) as she tries to buy up land in Harlan County. But when they run up against the Bennett family’s plans to stop her, Raylan must put his own life on the line.