The Stiff in the Cliff
S11, E20: When the remains of famous billionaire explorer Henry Charles’s body is found in Antarctica, the high profile case is brought to Brennan and Booth to determine if his death was a murder. The Jeffersonian team confirms he was killed when he went missing ten years ago on an expedition, but the timeframe puts the Jeffersonian’s Dr. Clark Edison, who was with Charles for the expedition, on the short list of suspects. Meanwhile, Cam’s sister comes into town to help with wedding plans and old family friction comes into the picture.