The Storm
S7, E14: A huge thunder storm brings wide power outages and the whole family congregates at Jay and Gloria’s to use their generator, but Jay has one foot out the door desperately trying to make it to a reunion with some old Navy buddies. Meanwhile, Phil tries to be the hero and redeem himself after a very embarrassing public panic attack earlier, but only causes more headaches for everyone. Mitch and Cam grasp at straws trying to salvage Lily’s birthday party where the most popular girl at school is in attendance, and Haley turns up the seduction efforts with Andy.