The Streisand Effect
S1, E4: Paper Boi meets a vlogger outside one of his clubs and is soon engaged in an all-out online trash-talk war. Meanwhile, Earn needs to pawn his phone for cash, but Darius has a plan to get Earn a lot more money that takes them all the way across the city.