The Swami
S1, E3: Murli Manohar Mishra aka Swami Shradhhananda, speaks about Shakerh Namazie for the first time in 30 years. We meet him in his prison cell in Sagar Central Jail in Madhya Pradesh. He narrates a story of ill-fated love which went against societal norms and the life he built together with his wife Shakereh. He also narrates the sequence of events in 1991, which lead to Shakereh's disappearance and the ensuing web of lies, he got caught in.