The Tattler
S6, E3: Jake and Gina revisit their past when they attend their 20th high school reunion with Amy. Meanwhile, Charles helps Rosa with a thorny problem concerning her love life, and Holt, Terry, Hitchcock and Scully get caught up in an acoustical dilemma.