The Temple of Smiles
S1, E2: Sebastián, devastated by his breakup, joins a support group that promises him instant happiness. Fabiana comforts Lucía while she deals with Gonzo, to whom she mistakenly sends a nude. Gonzalo, obsessed with recovering the photo, resorts to absurd methods. Daniel debates whether or not to put a ring on Mafer's finger. Fish, who broke up with Yaneth, joins Sebastián in his quest for happiness.