The Terrible Twosome / App Trap
S9, E4: Timmy and his fairies have to survive Poof's terrible twos. While Foop goes through the terrific twos. Timmy wishes up the world's coolest smartphone. The phone has everything, but it soon starts to take over Timmy's life.