The Things We Left Behind
S10, E9: Castiel finds (his vessel) Jimmy's daughter Claire Novak (guest star Kathyrn Love Newton) in a group home and she convinces him to break her out. After she runs away from him, Castiel calls Sam and Dean to help find her before she gets in trouble. Meanwhile, Crowley faces his biggest challenge yet.