The Three Bad Wolves
S1, E6: Nick (David Giuntoli) is called to a suspected arson case, which exposes a longstanding family feud that brings Monroe (Silas Weir Mitchell) face-to-face with characters from his troubled past. While Monroe wrestles with restraining his wild side, it’s up to Nick to keep everything from going up in flames. Russell Hornsby, Bitsie Tulloch, Sasha Roiz and Reggie Lee also star.