The Toll
S5, E11: Following an attack on the Marshal’s Service to avenge Danny Crowe’s death, Boyd (Walton Goggins) lands in the hot seat with Duffy (Jere Burns) and Picker (John Kapelos). As Raylan (Timothy Olyphant) struggles with being pushed aside at work, a powerful inmate’s murder presents both danger and opportunity for Ava (Joelle Carter).