The Trip
S1, E4: Sue sells sausage and cheese samples for the school. All her efforts go in vain as the school fails to see this. Meanwhile, Frankie demands her daughter fights for her rights, and Brick discovers love with his current girlfriend a little stressful as she bosses him about.