The Troubled Man
S4, E3: When Linda’s father-in-law, Håkon Von Enke, disappears, Wallander becomes entrenched in his most challenging missing person’s case yet. The only clue to Håkon’s whereabouts is a suspicious submarine incident which took place 25 years previous.