The Truth
S1, E6: Kabir reaches Darbhanga and confronts Nafeesa about Zarar's true identity. Shocked by this revelation, Nafeesa faints and Kabir takes her to the hospital. Realising Zarar's truth, Nafeesa surrenders to the police and discloses that Zarar was in Bangladesh. Kabir along with Tara Shetty head to Delhi to seek permission from the Home Minister for a cross border operation to bring Zarar back.