The Turk
S1, E3: Sarah pays a visit to Miles Dyson's widow looking for Skynet's creators. Her search leads her to Andy Goode, a cell phone salesman who also happens to be the inventor of a chess-playing computer known as `The Turk'. Sarah has to make a tough decision regarding her friendship with Goode. Meanwhile, John and Cameron try their best to assimilate on their first day at the new high school.