The Turn in the Urn
S9, E19: When Todd, a wealthy artifact collector, walks into his own funeral, the Jeffersonian team must find out to whom the cremated remains at the funeral belong. The investigation gets complicated when the team determines that there are three sets of remains in the urn. Meanwhile, Finn enjoys his newfound wealth from his hot sauce venture with Hodgins, but is heartbroken when Michelle has devastating news for him.