In the Footsteps of Van Gogh The Turn toward Art
S1, E3: Discover how Van Gogh makes an abrupt turn in his life trajectory and moves from ministry and missionary work to a life in art, aided by two influential men in his family. You will also begin to understand how difficulties with his parents and scandals with women will affect him.