The Tutor in the Tussle
S12, E5: When a tutor of privileged students turns up dead, the team sorts through all the possible perpetrators, from disgruntled parents to the tutor’s roommate with a criminal record. Meanwhile, Bones is frustrated with the voice of her audio book and tries to prove that she can record it herself.