The Twist in the Plot
S8, E13: The Jeffersonian team investigates the remains of two bodies that were found at the same burial plot: one of a female cancer patient; the other, the cancer patient’s “doula,” who was guiding her through her grieving process with the illness. Meanwhile, with a spotlight on the case, Brennan and Booth start discussing their individual choices for after-death arrangements. Also, Daisy Wick (guest star Carla Gallo) returns for her first case after her break-up with Sweets.