The Veiled Lady
S2, E3: In London's famous Burlington Arcade a man grabs a handful of jewels and flees. A bored Poirot is meanwhile musing on becoming a master criminal himself. Lady Millicent Castle Vaugh requests a meeting with Poirot and explains that she is soon to marry the Duke of Southshire but is being blackmailed by an ex-lover. Poirot now has the excuse he needs to realise his criminal ambitions. He proceeds to break into the suspected blackmailer's flat.