The Vengeance Formulation
S3, E9: After he's humiliated on National Public Radio, Sheldon vows to destroy Kripke (guest star John Ross Bowie), and the guys help Sheldon exact his revenge. Meanwhile, Wolowitz tries not to destroy his new relationship with Bernadette (guest star Melissa Rauch). Katee Sackhoff (Battlestar Galactica) makes a cameo as Wolowitz’s dream girl.