The Wake Up Call
S6, E14: On Valentine's Day, an Iranian fighter jet accidentally shoots down a British passenger plane - killing 100 people - but CJ is reluctant to awaken the President even as the hawkish British Prime Minister considers bombing Iran's nuclear reactors in retaliation.