The War in the Fields
S3, E2: When Iris has a near-fatal miss on Vernon's farm, Connie throws down the gauntlet: it's land girls versus farmers! Whilst Finch has to protect his hidden treasure, a visiting local dignitary makes Ellen a tempting offer. Meanwhile Esther is desperate to keep her secret from the local gossips.