The Weaponizer
S2, E5: Lucifer is excited to investigate the murder of his favorite action movie hero, Wesley Cabot. Although his longtime rival, Rolf Van Zandt (guest star Mark Dacascos), is initially a suspect, the investigation soon shifts. Meanwhile, Lucifer’s brother Uriel (guest star Michael Imperioli) shows up and Amenadiel is forced to come clean about his lost powers. Also, Lucifer and Uriel fight about Chloe and their mother.