The Wedding, Part 2
S5, E24: The wedding day chaos continues as the entire party shifts from one contingency plan to another. Guests start to get testy, Mitchell and Cameron are feeling discouraged and poor Claire shows physical wear and tear, but an unexpected turn of events leads to the ceremony we've all been waiting for.