The Werewolf Transformation
S5, E18: Sheldon's life is turned upside-down after his barber becomes hospitalized. Now, that there's been a change in his routine, Sheldon finds himself re-evaluating his entire life. Meanwhile, astronaut training causes Howard to rethink his decision to go into space.