The Wiggly Finger Catalyst
S5, E4: When Raj is upset he's the only one of the four guys who is not in a relationship, Penny sets out to find the perfect date, introducing him to Emily (guest star KATIE LeCLERC – Switched at Birth) a girl he can actually talk to!