Inspector Morse The Wolvercote Tongue
S2, E1: A wealthy American tourist dies of a heart attack in the Randolph Hotel. Shortly after, the curator of a museum is found dead in the canal and a group of elderly American tourists and their Oxford tour guide become the prime suspects. Featuring Simon Callow (Four Weddings And A Funeral) and Kenneth Cranham (Shine On Harvey Moon).