The Worry Men
S1, E65: Veronica Vreeland has bought dolls for her friends which, once placed under a pillow, are supposed to relieve the sleeper of stress, but the Mad Hatter has implanted a microchip in them which transmits hypnotic suggestions into the sleepers' brains.