There's A Mummy On Main Street
S1, E12: When the urn goes missing, Alaric, Hope, Josie, Lizzie, Kaleb, Dorian and Emma hit the road to locate the artefact before the next Malivore creature arrives. Meanwhile, Lizzie takes aim at Hope for all the past spring breaks she's ruined.