There's a Place Where the Lost Things Go
S2, E14: Emma suggests the students participate in a group simulation that transports them to a film noir world; Hope, Josie, Lizzie, MG and Rafael quickly learn they must confront their conflicts head-on or risk facing the game's catastrophic consequences.