These Boots Are Made for Walkin'
S5, E17: Eddie leaves home after his mum tells him he's too immature to go on a student exchange trip to Taiwan; when Eddie ends up living with Horace in his new flat, he has second thoughts; Louis and Evan suspect Emery is leading a secret life.