They Grow Up So Quickly
S3, E11: Upon finding Lucy, Doc and Addy work hard to stay alive and earn the family's trust. After a dangerous game of Zombie hide-and-seek, an apocalyptic fairytale, and a close call with an Ender, Addy and Doc convince the family to follow them to Murphy.