Thick As Mud
S3, E5: As Boyd (Walton Goggins) pushes back against a big city mobster’s attempt to take over Harlan County, Raylan (Timothy Olyphant) uncovers a gruesome human organ sales scheme as he looks to stop Dewey Crowe’s (Damon Harriman) desperate crime spree.