Thicker Than Water
S9, E5: Danny and Baez investigate an attempted murder and things aren't adding up - why would anyone want to kill a renowned fertility doctor with a pristine reputation? Meanwhile, Eddie is called upon to mediate a fallout between the Reagan kids and Anthony is seeking justice after a date goes awry.